sobota, 8 lutego 2014

Plebiscyt D.I.C.E Awards 2014 - kto zdominował ?

Gra, która jest obowiązkiem posiadania na półce w swojej kolekcji na PS3. The Last of Us perełka studia Naughty Dog otrzymała aż 10 nagród w tym gry roku. Gala odbywała się 6.02.2014 r, gdzie przyznano nagrody w 24 kategoriach grom, które zostały wydane w 2013 r. Powyższa produkcja była nominowana aż 13 razy. Jest to bardzo dobrym osiągnięciem dla tego studia.


Jak widać na powyższym obrazku gra jest epicka. Jeśli chodzi o moją opinie na temat tej gry to za bardzo się nie wypowiem, ponieważ nie grałem i nie miałem okazji zagrać, a bardzo bym chciał. Jeśli chodzi o grę to jest warta uwagi na fantastyczną fabułę, gdzie można się rozkleić, gdyż są momenty smutne. Z konsoli zostały wyciśnięte ostatnie soki, aby grafika była na poziomie doskonałym. Jest to moje krótkie zdanie, ponieważ widziałem tą wspaniałą grę na Youtube. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz